Rosa Sløyfe aksjonen

IDÉ kler seg i rosa for kreftforeningen

I tradisjon tro farger vi oktober ROSA og slår et slag for rosa sløyfe-aksjonen. I Norge står Brystkreftforeningen og Kreftforeningen sammen om aksjonen som også er en internasjonal folkebevegelse. Aksjonen har blitt arrangert i Norge siden 1999. Målet med Rosa sløyfe-aksjonen er å vise solidaritet med brystkreftrammede, spre informasjon og øke kunnskapen om brystkreft samt å støtte brystkreftforskning.

Årets tema er «Ja, til rosa forskjellsbehandling» . Tema setter fokus på at alle med brystkreft skal behandles forskjellig. På samme måte som ingen pupper er like, er heller ingen kreftsvulster like. Behandling som passer for noen, passer ikke nødvendigvis for alle. Dette temaet gjenspeiles i årets Rosa sløyfe-designpin som viser bryst i ni ulike rosafarger. Rosa er ikke bare rosa, og fargene spenner fra babyrosa til neonrosa for å illustrere nettopp forskjeller. I år lanseres også 9 ulike sløyfer for å sette fokus på at hele 9 kvinner i Norge får brystkreft hver eneste dag.
 

Vis omtanke - bær en Rosa sløyfe i oktober

 
Refleks
Rosa sløyfe

IDÉ House of Brands er stolt leverandør


IDÉ House of Brands er stolte over å ha levert produkter til Rosa Sløyfe i flere år på rad. Noen av produktene er gjengangere som, refleks, kulepenn, Post-it blokk for å nevne noen. Andre produkter er helt nye av året, og sortimentet skiftes også ut.
Alle produktene finner du i nettbutikken til Rosa Sløyfe og alle produktene er med å støtte årets tema; Persontilpasset brystkreftbehandling.

Klikk på bildet til venstre for å gi din støtte til Rosa sløyfe.