Refleks med logo

Husk refleksdagen 18. oktober

Trygge Reflekser med logo

Refleks med logo er et utmerket profileringsprodukt i høst- og vintermånedene. Ikke bare sikrer du at mottaker av produktet vil være synlig i mørket, du viser også at du bryr deg. Refleks er noe alle setter pris på og nytteverdien er stor. Husk at 88% husker hvem avsender av et profileringsprodukt er etter 12 mnd og spesielt refleks er et produktet som blir brukt år etter år, og delt mellom venner og familie. Dermed vil det å sette en logo på et refleksprodukt gi en stor verdi både for deg og selvfølgelig også mottaker.

Piratkopiering av reflekser
Bare på det nordiske markedet selges det i dag flere millioner slapwraps. Men dessverre er kvaliteten varierende og markedet preges av mye piratkopiering. Det holder faktisk ikke at fabrikken kan fremvise et sertifikat på refleksfolien, også trykkemetoden, sammensetningen og innmaten har mye å si for kvaliteten til refleksen. Så sent som i 2017 ble det oppdaget en rekke reflekser med godkjennelse, men som hadde innmat som inneholdt giftige stoffer som ikke er godkjent i Norge. I samme undersøkelse ble det oppdaget svakheter i konstruksjonen som gjør at metalstengene kan stikke gjennom og gjøre skade på både klær og bruker. 
 
Refleks

Fullsertifiserte reflekser
IDÉ House of Brands leverer trygge reflekser, med både godkjent refleksfolie, trykk, sammensetning og innmat. Vi har tatt et tydelig standpunkt og leverer utelukkende fullsertifiserte produkter med full sporbarhet. Vi har i dag en egen Quality Manager på innkjøpsavdelingen som har fullt fokus på testing og etterprøving av produkter og sertifisering. I følge en studie gjennomført i USA husker 82% av befolkningen hvem de fikk sitt sikkerhetsprodukt av, og selv om det er viktig at alle profileringsprodukter er merket riktig, er det kanskje enda viktigere når vi kommer til sikkerhetsprodukter.
Vi tar jobben ed kvalitetssikring slik at du alltid skal være trygg i din kjøpsprosess med oss.

Klikk på produktene under eller her for å se flere refleksprodukter.  

Refleksdagen 18. oktober - gjør et stunt for dine kunder

Undersøkelser gjennomført av Trygg Trafikk viser at bare 4 av 10 voksne bruker refleks, verstingene er menn over 30, de flinkeste er barna. Refleksdagen har blitt arrangert den tredje torsdagen i oktober av Trygg Trafikk siden 2006 med det formål å øke andelen av den norske befolkning som bruker refleks i hverdagen. Hva med å gjøre et stunt for ansatte eller kunder den 18. oktober? Del ut reflekser og oppfordre dine ansatte og kunder til å syns i mørket. By på kaffe og vafler samtidig som du bygger gode relasjoner.