8 anledninger hvor produktmedia forsterker ditt budskap

Produktmedia som en enkeltstående markedskanal har mange fordeler, 88% husker hvem avsenderen av et profilprodukt er etter 12 mnd og hele 60% bruker et profilprodukt hver uke eller oftere. Produktmedia forsterker ditt budskap og løfter dine andre markedskanaler. 

Ulike produkter med IDÉ logo

VÆR UTE I GOD TID - 8 ANLEDNINGER HVOR PRODUKTMEDIA VIL FORSTERKE DITT BUDSKAP

1. Nytt år, nye muligheter – få en god start på året 

2. Påske – send de ansatte på ferie med litt å kose seg med

  • Påskeegg til ansatte
  • Kanskje en påskeoppmerksomhet til kundene?  Her er det flere muligheter, overøs kundene med et STORT påskeegg i resepsjonen
  • Fyll på med litt søtsaker til kontoret og til bruk på arrangementer

3. Ta vare på de ansatte i hverdagen

  • Begeistre og motivere med premiering for måloppnåelse
  • Oppmuntre de ansatte til å ta pauser – pauserom eller spillrom
  • Oppmuntre og legge forholdene til rette for trim, trening og bedriftsidrett - lag egen treningskolleksjon med eget design.

4. Engasjer deg

  • Er du eller ønsker du å være en synlig aktør lokalt eller nasjonalt? Gaver og giveaways blir alltid satt pris på og enkelte produkter gir svært og god synlighet
  • 17. mai – vis engasjement ved å bidra med premier til 17. mai lekene på den lokale skolen.
  • Sørg for at du har fine, hele flagg i flaggstengene
  • Skilt og annen bedriftsprofilering utendørs bør alltid være godt synlig, intakt og oppdatert

5. Jubileer og anledninger er det i alle bedrifter, vis at dere setter pris på de store dagene i de ansattes liv. Vi forenkler prosessen for deg og tilbyr spesialtilpassede gaveprogram

  • Bursdager/runde tall
  • Ansatte som gifter seg
  • Familieforøkelse
  • Tjenestetid
  • Gaver til foredragsholdere/besøkende

6. Sommer – Endelig! Send de ansatte på sommerlading med en god følelse.

  • Vis de ansatte at de fortjener et avbrekk. Gi en morsommere sommergave, slipp deg løs, profilbransjen kan tilby de underligste produkter!
  • Skal dere ha sommeravslutning på kontoret. Kanskje med Hawaii-tema, evt. noe litt roligere? Uansett, helheten kan vi hjelpe deg med.

7. Vær i forkant, planlegg høsten før ferien

  • Messer – Roll up, messevegg, messedisk, giveaways. Har du alt på plass?
  • Produktopplæring – interne samlinger hvor dere bygger de ansatte opp.
  • Synlighetsprodukter, reflekser, den store refleksdagen
  • Skolestart – en god anledning for næringslivet til å være representert og synlig ved høyskoler og blant studenter

8. Julen kommer i år som alle tidligere år – vær tidlig ute, få unike gaver til gode priser

  • En julegave er så mye mer enn en gave, vis den ansatte at du setter pris på jobben de gjør.
  • Kundene fortjener en oppmerksomhet i disse dager, uten de er det vanskelig å overleve.
  • Om dere har julebord, julelunsj eller en mindre markering av året som har gått så er det en påskjønnelse de ansatte setter stor pris på. Hva med å gjøre det ekstra spesielt i år, inviter julenissen med sekken full av gaver?
  • En hyggelig adventstid – mange bransjer har en travel adventstid og kan bruke julekalender som en motivasjonstimulator.