Mat som firmagave

IDÉ House of Brands leverer flotte mat- og drikkegaver. Hva vi spiser er ikke lengre en tilfeldighet. Reiser, livsstil, impulser fra inn- og utland og bevisstgjøring har ført til at mange i dag er lidenskapelig opptatt av mat og drikke. 

Vår IDÉ er at vi skal kunne tilby mat som speiler de trender som i dag råder uten å glemme våre gode norske tradisjoner. Det har gjennom årene blitt mer og mer vanlig å gi bort matgaver til kunder og ansatte.

Gled mottakeren

Vi har et bredt sammensatt sortiment av produkter som kan gis bort gjennom hele året, til glede og inspirasjon for mottakeren.Vi har også mange produkter som du kan sette ditt preg på, perfekt når du ønsker et produkt med logo som også skal smake godt. Vi har et bredt sortiment bestående av alt fra karameller, sjokolade og drops til spekemat, oljer og krydder.

Gode samarbeidspartnere

Vi har funnet samarbeidspartnere vi er trygge på og som forstår våre kunders behov. Det er viktig, for skal man sette navnet sitt på noe må det også gi mottaker en god opplevelse. Våre samarbeidspartnere har alltid fokus på kvalitet og matsikkerhet. 

Matgaver til din bedrift, her illustrert med marshmellows

Kortreist er velreist

Kortreist og ureist er begreper som vi er bevisste på her i Norge.  Vi ønsker å tenke miljø, økonomi og kvalitet gjennom å ta vare på våre små, lokale produsenter. 
Belastningen på miljøet er stor på varer som transporteres hjem fra utlandet, og vi kan bidra til å redusere utslipp ved å handle lokalt. Videre stimulerer også kjøp lokalt til den Norske økonomien i distriktene, og bidrar til at flere tør å satse på akkurat sin idé.
Vi på IDÉ er opptatt av å bidra til å øke andelen kortreiste og ureiste produkter som selges i vår bransje. Derfor samarbeider vi hvert år med små lokale aktører om å ta frem sortiment som passer for våre B2B kunder. Små lokale aktører er ofte også mer fleksible og det gir oss muligheten til å lage helt unike løsninger for våre kunder.

Se for eksempel på vår partner Stølen Bakeri på Beitostølen, som i flere år har hjulpet oss med å levere ferdig kakebokser med «De syv sorter». Jentene på Tunet, sjokoladeprodusenten fra Trondheim, har sjokolade som ser ut som Nordlyset, kan du tenke deg en flottere representasjonsgave for Norske bedrifter med utenlandske kunder?


Lokale produkter skaper ofte en følelse av eierskap hos en lokal mottaker – derfor kan nettopp noe kortreist og lokalt være det produktmediet du trenger for å styrke deres interne eller eksterne identitet.