Profileringsartikler forsterker merkevaren din

Å gi bort en kulepenn eller en bag med logo kan ha stor effekt på merkevaren din. Faktisk sier 88 % at de husker hvem de har fått et profileringsprodukt av, ett år etter de fikk det.

Profileringsartikler, giveaways, strøartikler, merch, kjært barn har mange navn. Målet med all markedsføring å nå frem til en mottaker med et budskap. Det unike med å kommunisere gjennom produkter er at budskapet har lengre levetid enn annen tradisjonell reklame og stor rekkevidde i gjenbruk.

Vi jobber langsiktig med kundene våre og er gjerne med når dere skal planlegge strategisk bruk av produktmedia, enten på starten av året eller på starten av et prosjekt. Det er viktig for oss å kjenne kundene våre, slik at våre prosjektledere ser hvilke typer produkter som passer til dine budskap.

Uansett hva du ønsker å formidle så er det kombinasjonen av produkt og budskap som vil være avgjørende for å oppnå ønsket effekt.

Les mer om hvordan vi bygger et konsept.

Hvorfor profileringsartikler?

 

 Økt synlighet

Merkevarebyggende

Relasjonsbyggende
 

Ta kontakt med vår salgsavdeling Finn profilartiklene til merkevaren din!

Vi tror på "Den røde tråden" 

Vi tror på den røde tråden og effekten av at profileringsproduktene dine reflekterer dere som selskap. Det er 4 ting mottaker verdsetter mest i et profilprodukt:

1. Produktet skal være nyttig

2. Produket er av god kvalitet

3. At produktet har et kult design

4. At produktet blir gitt ved riktig anledning

En kulepenn er derfor ikke bare en kulepenn. En caps er ikke bare en caps og en sekk skal ikke bare dekke et behov for oppbevaring. Produktene kommuniserer gjennom design, trykk og kvalitet.

Mann kledd i like klær som fargene på en kulepenn
Mann kledd i like klær som fargene på en kulepenn
Mann kledd i like klær som fargene på en kulepenn

Soloveske ved sjø