IDÉ messe - Make a lasting impression

Velkommen til årets vårmesse hos IDÉ

VELKOMMEN TIL IDÉ vårMESSE

Visste du at det kan ta så lite som 26 sekunder for en kunde å danne seg et inntrykk av DIN BEDRIFT?

IDÉ Vårmesse

Produktmedia er produkter som forteller hvem du er. Enten du er bedriften som ønsker å skille deg ut, eller om du ønsker å fremstå profesjonelt, så skal vi hjelpe deg med å utforske Produktmedias uendelige verden. Desto mer tilpasset produktet er din profil, jo bedre treffer du med budskapet ditt.

Dette KAN vi – det er her vårt fokus ligger og det er dette vi ønsker å vise deg på årets VÅRMESSE!

Vi kommer til å vise deg hvordan produkter vil kommunisere budskapet ditt på en bedre måte, gjennom å være designet i bedriftens farger og designelementer, alt tilpasset det budskapet du ønsker å sende med det spesifikke produktet. Vi jobber sammen med deg hele veien fra IDÉ til ferdig konsept. Er du i tillegg interessert i å se hvordan bærekraft spiller inn i prosessen, så vil dette også presenteres på årets messer. Vi legger opp til mye grønt påfyll og kommer til å vise deg de mulighetene du har innenfor bærekraftige alternativer, og de utfordringene vi møter med grønnvaskede produkter.

Produktmedia er den eneste annonsekanalen hvor mottaker sier «tusen takk» med et smil om munnen. Forskning viser at respondenter under 55 år foretrekker produktmedia over alle andre former for reklame. Ved å dele ut produkter med din logo er sjansen stor for at mottaker legger merke til deg, men hvordan skal mottaker fortsette å huske deg? Dette er utfordringer vi møter hver dag, og et viktig virkemiddel er hvor TYDELIG du er i din kommunikasjon.

MAKE A LASTING IMPRESSION - Ta kontakt i dag og vi skreddersyr et opplegg tilpasset deg og din tid!

Noen av de viktige temaene som vil bli belyst kan du lese mer om under:

 

 

 

 

 

 

IDÉ - En trygg partner
Det stilles strenge krav til produktsikkerhet uansett hvilke produkter vi snakker om. I tillegg har vi alle ansvar for å ivareta ressurser og miljø – for å sikre en bærekraftig utvikling. Nye krav stilles til oss, og endringsvillighet og omstillingsevne vil være nødvendig. De som lykkes vil bestå, også i framtiden. 

Forbrukere setter standarden, de krever og lar seg ikke styre. Flere og flere, spesielt yngre, sier de foretrekker å kjøpe produkter og tjenester fra bedrifter som tar og viser samfunnsansvar. Mye tyder på at bedrifter som tar ansvar blir mer og mer lønnsomme, og mange internasjonale bedrifter går foran som gode eksempler, for eksempel EQUINOR og IKEA.

Det grønne skiftet kommer, om vi vil eller ei. Bedrifter, organisasjoner og merkevarer som forstår dette, vil bli morgendagens vinnere. 
Hvordan kan du bruke dette i ditt markedsarbeid og kommunikasjon, internt og eksternt? 
 
Markedsførere og innkjøpere har et ansvar når de skal kommunisere sine budskap i markedet.

Produktmedia bør være en naturlig del av din markedsmiks. Den både styrker din strategi og forlenger levetiden på det du ønsker å kommunisere.

I Sverige ble det i 2018 kjøpt produktmedia for nærmere 7 milliarder SEK. Dette er produkter som øker synlighet, styrker budskap, og forsterker din kommunikasjon. En klar markedsstrategi, riktige produkter og tydelighet i kommunikasjon skal synliggjøre og forsterke selskapets identitet. I det ligger også valg av produkter som er i henhold til gjeldende lover og regler. 

Ønsker du å lære mer om produktmedia kan du lese om det her.

IDÉ Vårmesse

 
IDÉ produktmedia




Produktmedia som en enkeltstående markedskanal har mange fordeler. 88% husker hvem avsenderen av et profilprodukt er etter 12 mnd, og hele 60% bruker et profilprodukt hver uke eller oftere. Produktmedia styrker din kommunikasjonsstrategi, og løfter dine andre markedskanaler i tillegg til å forlenge ditt budskap.

TRYKK PÅ BILDET FOR Å LESE MER!