VI SØKER EN NY PROSJEKTKOORDINATOR I VESTFOLD

VIL DU VÆRE MED Å TA IDÉ TIL NYE HØYDER? 

Er du en serviceinnstilt person som liker å sette kunden først og ønsker å jobbe med salg i et fremoverlent selskap? Da er det deg vi ser etter. På grunn av økt oppdragsmengde søker vi ny Prosjektkoordinator til vårt kontor i Sandefjord. Vi søker deg som er en humør- og trivselsskapende person, du er strukturert og kreativ, samt liker å ha flere ulike prosjekter gående samtidig uten å la deg stresse. 

Vi jobber for at våre kunder skal nå sine oppsatte mål og strategier, samtidig som vi skreddersyr de beste løsningene for kundene våre. Dersom du deler disse ambisjonene med oss vil vi veldig gjerne ha deg med på laget. Dette er selvfølgelig ikke noe du skal gjøre alene. På Sandefjord-kontoret er vi 9 ansatte, samt at vi har et støtteapparat i IT-avdelingen, markedsavdelingen, innkjøpsavdelingen og HR-avdelingen. Med andre ord, i denne stillingen blir du en del av et faglig sterkt og hyggelig arbeidsmiljø, hvor vi finner de beste løsningene sammen, og ikke er redd for å spørre hverandre om hjelp. Vi er en gjeng som liker å jobbe smart, hvor vi arbeider etter gode planer. Vi jobber strukturert, samtidig som vi også samarbeider godt med våre samarbeidspartnere.  

IDÉ House of Brands AS er en av Nordens ledende totalleverandører innen produktmedia. Produktspekteret vårt er nærmest ubegrenset. Foruten produkter som er oppført i våre kataloger, innehar vi også mangeårig kunnskap innen spesialproduksjon. I løpet av de siste årene har vi bygget opp en stor organisasjon i Norge, med hovedkontor i Drøbak og salgskontor i Oslo, Sandefjord, Stavanger, Bergen, Trondheim, Lillehammer og Ålesund. I tillegg dekker vi Norden og Europa gjennom IDÉ-kontorer i Sverige, Danmark, Finland og Island. Vi er pr. i dag 132 ansatte, og omsetter årlig for ca. 500 millioner.  

To blide kollegaer som smiler til kameraet

Sentrale arbeidsoppgaver vil bl.a. være:

  • Kunde- og leverandørkontakt 
  • Tilbudsskriving og oppfølging av tilbud 
  • Ordrebehandling og fakturering 
  • Opprettelse og drift av nettbutikker 
  • Innkjøp

Kvalifikasjonskrav du må ha:

  • Bachelor eller tilsvarende utdannelse; utdanningskravet kan fravikes ved relevant arbeidserfaring fra kundeservice og ordrebehandling
  • Gode datakunnskaper. Vi jobber mye i CRM-systemer, samt Microsoft Office 
  • Gode norsk og engelsk kunnskaper, både muntlig og skriftlig 
  • God forståelse for tall og økonomi

Det er ønskelig at du også:

  • Har høy arbeidskapasitet, er strukturert, nøyaktig og effektiv 
  • Har høy grad av serviceinnstilling 
  • Ønske om å tilegne deg ny kunnskap, for å utvikle deg selv og våre kunder
  • Er selvstendig, men kan samtidig jobbe i team 
  • Evne til å tenke kreativt, samt være en problemløser
  • Liker å ha flere prosjekter gående samtidig uten å la deg stresse 

Vi søker deg som passer inn sammen med resten av våre fantastiske medarbeidere. Vi ønsker at du er god på å skape nye relasjoner samtidig som du kan ivareta eksisterende relasjoner, da du vil møte på begge deler i hverdagen her på IDÉ. Fleksibilitet og høyt servicenivå er viktig for oss, da våre kunder aldri skal høre ordet nei. Du er løsningsorientert og nytenkende og liker å jobbe i team for å finne best mulig løsninger for kundene våre. Med mange prosjekter gående samtidig har vi troen på at du klarer å strukturere hverdagen din på en god måte.   

Hva kan vi tilby deg?

Du blir en del av et team hvor vi ønsker å hjelpe hverandre og smil sitter løst. Videre tilbyr vi bl.a: 

  • Mye moro og sosiale eventer på kontoret
  • Kontorplass i flott showroom nær E18
  • Spennende kunder som du arbeider tett med
  • Helsetilbud 
  • Intern opplæring
  • Produktseminar 2 ganger i året 
  • Konkurransedyktige betingelser 
  • Gode utviklingsmuligheter  
  • Fremoverlente ledere og godt læringsmiljø 
  • Kantineordning
  • Nye utfordringer, hver dag! 

Ble du nysgjerrig på å bli en del av IDÉ gjengen?

Alle som ønsker å søke på denne stillingen må søke gjennom Finn eller epost. Vi ønsker at du laster opp CV og attester, samt et motivasjonsbrev for hvorfor akkurat du passer til denne stillingen. Det er viktig for oss at du viser oss hvordan din kompetanse står i stil med våre kriterier i stillingsannonsen. Ved spørsmål, ta kontakt med Eivind Landsnes på eivind.landsnes@idegroup.no eller telefon +47 911 37 246

Vi ser frem til å høre fra deg som ønsker å utvikle deg i et fremoverlent selskap, hvor arbeidsmiljø og utvikling står sterkt i fokus!   

Søknadsfrist: 30.september

3 kollegaer som smiler og prater med hverandre
3 kollegaer som smiler
2 kollegaer som smiler til hverandre