VI SØKER KEY ACCOUNT MANAGER TIL VÅRT KONTOR I DRØBAK

Er du en serviceinnstilt person som ønsker å jobbe med store kunder i et fremoverlent selskap? 

Da er det deg vi ser etter. På grunn av økt oppdragsmengde søker vi en key account manager til vårt kontor i Drøbak. Vi søker en relasjonsbygger som skal ha ansvar for utvalgte storkunder hvor du skal planlegge og drive frem gode prosesser. Vi ønsker at du er en humør- og trivselsskapende person, du er proaktiv og strukturert, samtidig som du er kreativ og kan ha flere ulike prosjekter gående samtidig uten å la deg stresse.

Vi jobber for at våre kunder skal nå sine oppsatte mål og strategier, samtidig som vi skreddersyr de beste løsningene for kundene våre. Deler du disse ambisjonene med oss vil vi veldig gjerne ha deg med på laget.

Dette er selvfølgelig ikke noe du skal gjøre alene. På Drøbaks-kontoret jobber det 18 andre også, samt at vi har et støtteapparat i IT-avdelingen, markedsavdelingen, innkjøpsavdelingen og HR-avdelingen. Med andre ord, i denne stillingen blir du en del av et faglig sterkt og hyggelig arbeidsmiljø, hvor vi finner de beste løsningene sammen, og ikke er redd for å spørre hverandre om hjelp. Vi er en gjeng som liker å jobbe smart, hvor vi arbeider etter gode planer, jobber strukturert, samtidig som vi også samarbeider godt med våre samarbeidspartnere. 

To blide kollegaer som smiler til kameraet

Sentrale arbeidsoppgaver:

  • Salgs- og resultatansvar på egen kundeportefølje
  • Kunde- og leverandørkontakt
  • Tilbudsskriving og oppfølging av tilbud
  • Ordrebehandling og fakturering
  • Prosjektstyring
  • Lagerstyring
  • Opprettelse og drift av nettbutikker
  • Innkjøp

Vi ser helst at du:

  • Har bransjeerfaring
  • Har bachelor eller tilsvarende utdannelse; utdanningskravet kan fravikes ved relevant arbeidserfaring
  • Har god digital kompetanse
  • Har gode norsk og engelsk kunnskaper, både muntlig og skriftlig
  • Er analytisk med god tall forståelse 

Det er ønskelig at du også:

  • Har salgserfaring B2B, gjerne bransjeerfaring
  • Har ønske om å tilegne deg ny kunnskap, for å gjøre utvikle deg selv og våre kunder 
  • Har ønske om å jobbe i både team og selvstendig 
  • Har erfaring med spesialproduksjon
  • Har øye for god logistikk og smarte løsninger

Vi søker deg som passer inn sammen med resten av våre fantastiske medarbeidere. Vi ønsker at du er god på å skape nye relasjoner samtidig som du kan ivareta eksisterende relasjoner, da du vil møte på begge deler i hverdagen her på IDÉ. Fleksibilitet og høyt servicenivå er viktig for oss, da våre kunder aldri skal høre ordet nei. Du er løsningsorientert og nytenkende og liker å jobbe i team for å finne best mulig løsninger for kundene våre. Med mange prosjekter gående samtidig har vi troen på at du klarer å strukturere hverdagen din på en god måte.   

Hva kan vi tilby deg?

Du blir en del av et team hvor vi ønsker å hjelpe hverandre og smil sitter løst. Videre tilbyr vi: 

  • Mye moro og sosiale eventer på kontoret
  • Mulighet for hjemmekontor 
  • Spennende kunder som du arbeider tett med
  • Helsetilbud 
  • Intern opplæring
  • Produktseminar 2 ganger i året 
  • Konkurransedyktige betingelser 
  • Gode utviklingsmuligheter  
  • Fremoverlente ledere og godt læringsmiljø 
  • Nye utfordringer, hver dag! 

Ble du nysgjerrig på å bli en del av IDÉ gjengen?

Vi ønsker at du sender oss CV og attester, samt et motivasjonsbrev for hvorfor akkurat du passer til denne stillingen. Det er viktig for oss at du viser oss hvordan din kompetanse står i stil med våre kriterier i stillingsannonsen. Ved spørsmål, ta kontakt med Nina Lauritzen på Nina.Lauritzen@idegroup.no eller telefon +47 91 87 94 93.

Vi ser frem til å høre fra deg som ønsker å utvikle deg i et fremoverlent selskap, hvor arbeidsmiljø og utvikling står sterkt i fokus!   

Søknadsfrist: Søknader behandles fortløpende. 

Kontaktperson: Nina Lauritzen,  tlf. 91 87 94 93, mail: Nina.Lauritzen@idegroup.no 

3 kollegaer som smiler og prater med hverandre
3 kollegaer som smiler
2 kollegaer som smiler til hverandre