Giveaways forsterker ditt budskap
Profilprodukt, giveaway, strøartikkel, merch, kjært barn har mange navn. Kort oppsummert så er målet med all markedsføring å nå frem til en mottaker med et budskap. Det unike med å kommunisere gjennom produkter er at budskapet har lengre levetid enn annen tradisjonell markedsføring og stor rekkevidde ved at produktene blir brukt om igjen.
Giveaways definerer vi som de mindre produktene som du deler ut i større opplag. Disse produktene skaper synlighet rundt merkevaren din og skape kjennskap til merkenavnet. Undersøkelser viser at 88% husker hvem de mottok et profilprodukt av etter 12 måneder. Vi skal derfor ikke ta lett på evnen et produkt har til å kommunisere over lang tid. En langsiktig detaljert plan rundt bruken av denne type markedsføring er viktig for at kommunikasjonen din skal fremstå som helhetlig på tvers av kanalene.
Vi ønsker å jobbe langsiktig med kundene våre og være med når dere skal planlegge strategisk bruk av produktmedia, enten på starten av året eller på starten av et prosjekt. Det er viktig for oss å kjenne kundene våre, på denne måten ser våre prosjektledere enkelt hvilke typer produkter som passer til dine budskap.
Samme hva du ønsker å formidle så er det kombinasjonen av produkt og budskap som vil være avgjørende når du skal se på effekten av et profilprodukt
Hvorfor Giveaways
-
Økt synlighet
-
Merkevarebyggende
-
Relasjonsbyggende