KOMMUNISER DINE VERDIER MED PRODUKTMEDIA

Det finnes mange måter å snakke med de ansatte på, fra en scene på kick off, gjennom intranettet, i medarbeidersamtaler eller en kjapp mail til alle_ansatte.  

Har du noen gang tenkt på at julegaven du gir til dine ansatte er en måte å kommunisere på? At klærne dere ønsker at de ansatte skal ha på seg på messe er en måte å kommunisere på, eller hvordan dere innreder kontoret?  

Dette er kanaler mange glemmer at de har muligheten til å bygge merkevaren sin gjennom og påvirke de ansatte positivt. 

Julegaver, sommergaver, påskeegget eller jubileumsgaven skal si noe mer enn bare takk for innsatsen. Ved å velge den riktige gaven som kommuniserer bedriftens verdier og ønsker for fremtiden sitter den ansatte igjen med en større følelse av lojalitet, samhørighet og motivasjon.  

Produktmedia er en av de få håndfaste markedsføringskanalene, noe fysisk som kan hjelpe deg å kommunisere ditt budskap, om det er til medlemmer, elever eller de ansatte. Det kommuniserer ikke bare akkurat nå, men langt inn i fremtiden. 

I BUNN OG GRUNN HANDLER ET GODT ARBEIDSMILJØ OM GOD KOMMUNIKASJON MELLOM ARBEIDSTAKER OG ARBEIDSGIVER

GOD MERKEVAREBYGGING BEGYNNER INNENFRA. DE ANSATTE MÅ KJENNE VERDIENE TIL BEDRIFTEN, OG HA KUNNSKAP OM DET DE SKAL SELGE. 

DINE ANSATTE ER DINE BESTE AMBASSADØRER

Se deg rundt på kontoret, gjenspeiler det hvem bedriften er?

Får de ansatte følelsen av å leve i merkevaren sin når de er på kontoret?  

Millenials og Generasjon Z utgjør den største delen av arbeidsstyrken i 2022 og disse generasjonen har forventninger til arbeidsplassen som foreldrene deres ikke hadde. Undersøkelse fra PGi sier at 70% av Milleniums generasjonen ønsker at kollegaene skal fungere som en sekundær familie. Det forteller oss at arbeidsmiljø er noe av det viktigste vi jobber med i en bedrift.  

Hvordan bruke Produktmedia til å bygge lojalitet og øke motivasjon på arbeidsplassen 

  • Produktmedia er en sterk kanal for å nå de ansatte  
  • Produktmedia motiverer 
  • Noe fysisk som gjenspeiler bedriftens verdier 
  • Noe håndfast som representerer det bedriften prøver å si 

TRENING OG HELSE