INNOVASJON OG INSPIRASJON 2019

Velkommen til årets høstmesse hos IDÉ

VELKOMMEN TIL IDÉ HØSTMESSE

Innovasjon, trender og inspirasjon er tre ord vi legger mye verdi i her på IDÉ, vi har som mål å hele tiden være først ute med det beste og ikke minst inspirere våre kunder til å ta merkevaren sin til nye høyder ved hjelp av produktmedia.

Hvorfor skal akkurat du sette av tid til å besøke IDÉ sine messer i HØST?

Sammen med din kontaktperson hos IDÉ, vil du få mulighet til å lære om temaer relevant for deg og din bedrift. Vi er her for å hjelpe deg med å nå dine mål for 2020 og sammen kan vi legge planer for hvordan dere skal komme i mål. Tid er en begrenset ressurs for de fleste. Derfor ønsker vi å tilpasse oss deg og dine behov. Du kan selv booke deg inn på et tidspunkt tilpasset din arbeidshverdag. Hva med å legge frokosten, lunsjen eller ettermiddagsmaten hos oss? 

  • Er du klar for å bli inspirert?
     
  • Se det nyeste innen profil- og reklameprodukter?
     
  • Se hva bransjen har å tilby utover kulepenner og t-skjorter?

Det er to ting som er avgjørende når nye produkter skal utvikles, eller eksisterende videreutvikles; Innovasjon og inspirasjon. Men hva ligger egentlig i disse begrepene? På årets høstmesse vil du lære mer om hvordan innovasjon trenger inspirasjon. 

Ta kontakt i dag og vi skreddersyr et opplegg tilpasset deg og din tid!

IDÉ Vårmesse

Noen av de viktige temaene som vil bli belyst kan du lese mer om under:

 

 

 

 

 

 

 

IDÉ - En trygg partner
Det stilles strenge krav til produktsikkerhet uansett hvilke produkter vi snakker om. I tillegg har vi alle ansvar for å ivareta ressurser og miljø – sikre en bærekraftig utvikling. Nye krav stilles til oss, og endringsvillighet og omstillingsevne vil være nødvendig. De som lykkes vil bestå, også i framtiden. 
Forbrukere setter standard, de krever og lar seg ikke styre. Flere og flere, spesielt yngre sier de foretrekker å kjøpe produkter og tjenester fra bedrifter som tar og viser samfunnsansvar. Mye tyder på at bedrifter som tar ansvar blir mer og mer lønnsomme, og mange internasjonale bedrifter går foran som gode eksempler, for eksempel EQUINOR og IKEA.

Det grønne skifte kommer, om vi vil eller ei. Bedrifter, organisasjoner og merkevarer som forstår dette, vil bli morgendagens vinnere. 
Hvordan kan du bruke dette i ditt markedsarbeid og kommunikasjon – internt og eksternt? 
 
Markedsførere og innkjøpere har et ansvar når vi skal kommunisere våre budskap i markedet.

Produktmedia bør være en naturlig del av din markedsmiks. Den både styrker din strategi, og forlenger levetiden på det du ønsker å kommunisere.

I Sverige ble det i 2017 kjøpt produktmedia for over 6 milliarder SEK. Dette er produkter som øker synlighet, styrker budskap, og forsterker din kommunikasjon. En klar markedsstrategi, riktige produkter og tydelighet i kommunikasjon skal synliggjøre og forsterke selskapets identitet. I det ligger også valg av produkter som er i henhold til gjeldende lover og regler. 


Ønsker du å lære mer om produktmedia kan du lese om det her.
IDÉ produktmedia




Produktmedia som en enkeltstående markedskanal har mange fordeler, 88% husker hvem avsenderen av et profilprodukt er etter 12 mnd og hele 60% bruker et profilprodukt hver uke eller oftere. Produktmedia styrker din kommunikasjonsstrategi og løfter dine andre markedskanaler i tillegg til å forlenge ditt budskap.

TRYKK PÅ BILDET FOR Å LESE MER!
 

IDÉ Vårmesse